среда, 4 октября 2017 г.

Հայոց Լեզու (Սեպտեմբեր)

226
1
Կենսաբանների փորձերից ձանձրացած դելֆինները հացադուլ են հայտարարում։
Դելֆինների փորձերից ձանձրացած կենսաբանները հացադուլ են հայտարարում։
Կենսաբանները դելֆինների փորձերց ձանձրացած հացադուլ են հայտարարում։
2
Դելֆինները բաց ակվարիումից դանդաղ լողում էին դեպի ազատություն։
Դելֆինները բաց ազատությունից դանդաղ լողում էին դեպի ակվարիում։
3
գերմանացի մի կոնստրուկտոր մթության մեջ տեսնող և հաչող արհեստական շունէ  պատրասել։
Մթության մեջ տեսնող գերմանացի մի կոնստրուկտոր հաչող արհեստական շուն է
պատրասել։
Մթության մեջ տեսնող և հաչող մի գերմանացի շուն կոնստրուկտոր է պատրաստել։
4
Շոտլանդիայի և Նորվեգիայի բնակիչները(ծովատառեխի անձրևի)բազմիցս ականատես են եղել։
Շոտլանդիայի և Նորվեգիայի բնակիչները բազմիցս ականատես են եղել (ծովատառեխի անձրևի)։

5
Հնդկաստանի բնակիչները ութ հարյուր լեզվով ու բարբառով են խոսում։
Հնդկաստանի բնակիչները բառբառով խոսում են ու հարյուր լեզվով։
6
օձի թույնը բժշկության մեջ շատ արժեքավոր է։
բժշկության մեջ օձի թույնը շատ արժեքավոր է։
7
Ծայրին փոքրիկ լամպ ունեցող ինքնահաներ են թողարկվում ճապոնիայում։
Ճապոնիաում թողարկվում են ինքնահաներ ծայրին փոքրիկ լամպ ունեցող։

227
Ընդհանրապես,երբ (հարկ եղավ)Հարկ լիներ  նշելու երկու արարածների համ և նմանությունը,իսկույն (ասացին)կասեին<կարծես Սիամի երկվորակներ լինեն>։
Կասեի
Վիլյամ Սարոյան «Գրողի խոտովանություն»
Հարցեր և առաջադրանքներ
⦁ Ինչ ես կարծում՝ ազատությունը բերում է սանձարձակություն, թե կարգապահություն: Ինչու ես այդպես կարծում, պնդումդ հիմնավորիր:

Ես կարծում եմ,որ ազատությունն էլ պետք է ունենա սահմաններ։Ազատությունը ավելի շատ բերում է սանձարձակության,քանի որ շատերը չհասկանալով ազատության գինը չարաշահում են այն։Իմ կարծիքով առավել ևս պատանիներին պետք չէ շատ ազատ թողնել,քանի որ նրանց մեծամասնությունը դա չհասկանալով դառնում են սանձարձակ։Նաև պետք չէ մարդուն զրկել ազատությունից,պետք է տալ ազատություն`սահմանների մեջ։
231
Ա․Հակ․Անդր․Արտ․Համ․Նախ․Վեր․Գեր․Տար
Բ․Կարծիք,դարձնել,գրել,գտնել,հարված,զգեստ,օրոք,դասել
հակ-հակակարծիք,հակահարված,հակադասել
անդր-անդրադրաձնել
արտ-արտագրել
համ-համակարծիք,համադասել
նախ-նախօրոք
վեր-վերադաձնել,վերադասել
գեր-Գերադասել
տար-տարակարծիք,տարադասել
232
Քո սիրած վայրի մասին պատմիր․(ինչպիսի տեղ է,ով է լինում այդտեղ,ինչ են անում,ինչն է քեզ հետաքրքրում):
Ես կոնկրետ սիրած վայր չունեմ,կան տեղեր,որ ուղղակի սիրում եմ գնալ։Հաճախ ընտանիքիս հետ բնություն եմ գնում հանգստանալու և օրս վայելելու,այնտեղ ինձ հետաքրքրում է լռությունը և խաղաղությունը
233.Գրել-գրվել, գրավել-գրավվել, ծեծել-ծեծվել,թրջել-թրջվել,թխել-թխվել, աղացել-աղացվել, տաշել-տաշվել, վրդովել-վրդովվել,կապել-կապվել, սպանել-սպանվել, նկարել-նկարվել, կեղտոտել-կեղտոտվել:
Ուղղակի քեզ պատկերացնում ես այն գոյականի տեղը ում հանդեպ կատարվում է գործողություն օր.` ծեծել-մեկին ծեծում են, քեզ դնում ես այդ ծեծվողի տեղը և դառնում է` ծեծվել:

Комментариев нет:

Отправить комментарий